Make-up by Amélie Dalle ♥

Hoi Beautyqueens ♥

Deze week kwam Amélie Dalle bij mij langs! Een vriendin die in haar laatste jaar van de make-up school zit (Dénise Grésiac) in Antwerpen ♥

Omdat we elkaar al jaren kennen, vroeg ze me of ze mij eens mocht schminken. Heel fijn voor haar om te oefenen & leuk voor mij om er zo mooi uit te zien, mijn makeup productjes te kunnen testen & mooie foto’s te kunnen maken ♥

We kozen voor een herfst-naturelle-look waarin voornamelijk bruintinten gebruikt worden.

Graag overloop ik met jullie stap per stap de zones in het gezicht & vermeld ik graag de gebruikte producten/merken…

makeupamelie

Voor we de make-up aanbrengen zorg je er natuurlijk altijd eerst voor dat je gezicht een goede reiniging heeft gekregen met een töner en dagcrème.

gelaatsverzorging: töner/dagcrème = Kiehls

primer= om je poriën te beschermen, zodat de make-up niet té diep in je huid dringt = nyx cosmetics

foundation with beautyblender = Be Creative Make-Up

matterende poeder = nyx cosmetics

highlight poeder = mac cosmetics

highlight stick = nyx cosmetics

contouring = w7 cosmetica

eyeliner = Catrice cosmetics

mascara = Mylène

valse wimpers = FS agency

oogschaduw = Kylie Jenner

wenkbrauw gekleurde gel = Rimmel London

lippen = soft matte lip = nyx cosmetics

 

Ik vond de look zelf in ieder geval zeer geslaagd! Normaal ben ik niet iemand die bruine tinten op de lippen draagt, maar voor de herfst leek dit me wel eens toepasselijk ☺

Liefs,

Astrid Lia ♥

Plaats een reactie